اس ام اس نورزی

اس ام اس جدید مخصوص عید نوروز


آسمان را می خواهم برای عبور . جاده باریک است ! ماه را می خواهم برای نور را تاریک است ! تو را می خواهم برای نظافت عید نوروز نزدیک است !

********************************

یادت باشه من اولین کسی هستم که عید رو از ??روز پیش بهت تبریک گفتم

بهار،نـیم بهار،ربـع بـهار، بهار را قسمت کردند؛بازارشان سکه شد! دوست عزیز سبز ترین و همیشگی ترین بهار ها را برایت آرزو مندم

********************************

نزدیک عیده، توی خونه تکونیه دلت، مارو بیرون نکنی!!!

********************************

ز کوی یار می آ ید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی . نوروز مبارک

********************************

می‌دونم اگه بگم سال نو مبارک حالت از شنیدن این جمله کلیشه ای بهم می خوره.
پس سال نو مبارک!

********************************

باتبریک سال نو
عاقبت زمستان رفت و رو سیاهیش برای ما موند
..
...
....
....
حاجی فیرو

 

 ********************************

این اس ام اس رو ... روز دیگه بخون.

.........

.........

گفتم ... روز دیگه!

.........

.........

عید نوروز مبارک. یادت باشه من اولین کسی بودم که بهت تبریک گفتم!

 

 

********************************
 

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

وان مواعید که دادی مرواد از یادت

سال نو و نوروز باستانی مبارک

********************************


سایه حق

سلام عشق

سعادت روح

سلامت تن

سرمستی بهار

سکوت دعا

سرور جاودانه

این است هفت سین آریایی

نوروز مبارک

 

********************************
سلامتی

سعادت

سیادت

سرور

سروری

سبزی

سرزندگی

هفت سین سفره زندگیتان باشد.

نوروز۸۸مبارک

********************************


بقیش در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

دعوتنامه پرشین گیگ و پارسا اسپیس

سلام به همگی

عزیزانی که دعوتنامه پرشین گیگ یا پارسا اسپیس می خوان فقط تو نظرات همین پست بنویسن تا براشون ارسال کنم.

فقط فرستادن دعوتنامه شرایط داره :

۱. حتما باید صاحب سایت یا وبلاگ باشید

۲. در نظری که می دهید باید نوع دعوتنامه رو مشخص کنید

۳. به هر کس فقط یک نوع دعوتنامه فرستاده می شود « یا پارسا اسپیس یا پرشین گیگ »

۴. باید وب شما مضمون دانلود داشته باشد

کتاب مجموعه اس ام اس برای موبایل

کتاب مجموعه اس ام اس برای موبایل که شامل انواع اس ام اس هاست که شما دوستان نیاز دارید. پیشنهاد می کنم حتما دانلودش کنید چون کتاب کاملیه.



دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...