جک و sms قسمت اول

جهیزیه قزوینی ها:


۱. آبسرد کون ۲.آبگرم کون ۳.شیر داغ کون ۴.چای صاف کون ۵.سرخ کون ۶.خرد کون ۷.مخلوط کون

 

می دونی فرق تو با یانگوم چیه؟.......

یانگوم چواهری در قصره ولی تو قصری از جواهری....

 

من تو رو فقط ۱۵ تا دوست دارم......... ۷تا دریا..........۷تا آسمون........ ۱دنیا

 

برات ۱۰ تا گل میفرستم......۹ تا طبیعی یکی مصنوعی روش مینویسم تا پژمرده شدن آخرین گل دوست دارم.

ای رفیق مهربان هر شب دعایت می کنم........گر ندارم ثروتی جانم فدایت می کنم

 

شاید تو آسمونو دوست نداشته باشی ولی یه نفر هست که تو رو قد یه آسمون دوست داره

 

به جرم نگاه زیبایت تو را در زندان قلبم محکوم به حبس ابد می کنم. مگر اینکه در دادگاه عشق در حضور عاشقان اعتراف کنی که دوستم داری.

 

شب شده برات نردبون گذاشتم تا بری سر جات.......ماه من

 

ما که رفتیم

.

.

.

.

کجا داری میای دنبال من

.

.

.

.

بابا دارم میرم جیش کنم

 

یکی بود یکی نبود .....زیر این سقف کبود....یه غریب آشنا....دل و جونمو ربود....اینجوری نگام نکن....گل یاس مهربون۰۰۰۰اون غریبه خودتی.....همیشه با من بمون

 

ویکتور هوگو میگه: اگه همه ی چیزایی که تو سرمه بگم ۱۰ تا کتاب میشه اما اگه اون چیزیکه نو دلمه بگم ۲ کلمه است: دوست دارم

 

من شیمی حالیم نمیشه ولی می دونم اگه عشق نباشه مولکولهای اکسیژن و هیدروژن نمیتونستن اینقدر محکم همدیگرو بغل کنن که اشکشون در بیاد.

 

خدا بهترینارو به بهترین بندش میده.من که بهترین بندش نبودم پس چرا تو رو به من داد؟

 

جهان بیش از ۶ میلیارد آدم داره یکی نیست بگه چرا به تو sms میدم؟!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد